eggby

höhö, annat ord för knivsta i min värld...  sitter i filles säng och väntar på att han ska komma tillbaka ifrån taket. lite emo har han blivit så han ska testa om han överlever hoppet ner till garaget. hehe, nej då, han ska bara sopa lite snö på order från pappsen hans. tur det! :) bara han inte ramlar. min man.

idag är det inte så mycket på schemat. mattis kanske kommer hit med godis isf (!) och sen ikväll om det inte är för kallt kanske en tripp till ett fullsatt studenternas. eller hur var det du nu sa filip? höhö B) det är sirius-hammarby kl 19. bara det inte blåser är jag nöjd. men som sagt, vi får se.

igår låg jag bara hemma. det sög. sen ringde lisa och rädda mig. hennes mamma kom och hämta mig och hennes väska och jag åkte då med till kniiiiifetown. käka med hennes päron till hon kom med tåget halv åtta typ och då drog vi direkt till nadia. linda gjorde oss sedan i aällis med :) vi åt olika bullar och semlor tills jag mådde sjuuukt illa. blääää... hatar semlor med -.- nu kom mattis :D hehe, ska joina lite.

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0