långa nätter i egna tankar

jo men visst. sitter man här igen mitt i natten och kollar film och lite annat på datorn. precis rensat inkorgen på mobilen med. sparar alltid sånt jag känner har "nytta" av eller sånt som betyder. så det blev några som fick stanna kvar i min space:ade telefon. har kollat på beta house, step up&step up 2 de senaste 5 timmarna typ :) sett alla förut men det är riktigt bra och roliga! och grabbarna som är med i alla filmerna, ouf, där snackar vi hunks :D hehe.

hockey klockan sex. får se om jag är vaken tills dess. kanske vill sova en liten stund här i livet. filip och andreas skulle kolla på den vet jag. de hade typ ställt klockan och allt. sköna snubbar (Y)

mycket som rör sig i huvudet såhär dags. t.ex. vågar jag lämna filip själv i tre dagar eller kommer det skita sig igen? jag ser allt. nobody can fool me. även om jag inte säger allt så vet jag mer om vissa saker och ting här i världen. har kvinnlig/manlig intuition också. jävligt nice de asså! pokerface på den. den som kommer för nära filip utan en jävligt bra anledning leker med elden. blir ni rädda nu? hehe, man kan ju tro att jag är värsta psykbruden. men icke sa nicke! vanlig tjej som försvarar sitt revir.. höhö.

tänker på nästa äventyr med min kära högra halv. BÖRÖS! sen kör vi en valborg när hon fyller 18 år också. eller ska vi säga, släpper ut vilddjuret? ;) sen när vi båda har blivit realesed kommer det hända grejer. men ni får tålas tills dess det är dags.

ligger och tänker på alla kompisar jag har/haft i mitt liv. vad de betyder för mig och vad de ger/har gett mig här i livet. kan faktiskt inte komma på någon som bara varit dum. innan eller efter har det varit lite bra iaf. en del finns kvar. andra inte. men så är det. där jag står idag kan jag ändå vara ganska nöjd. har få väldigt nära vänner, en del lite närmare "strökompisar", lite fler som man hejar på och festar med eller kör torrsnack med "hur mår du? hur går det i skolan?" m.m. och sen många bekanta. som man träffat någon gång ibland, varit jättebra kompis med eller så. jag skulle kunna ha fler lkite närmre men det är jobbigt att hålla i alla också. det kostar att ligga på topp! då är det skönt att ha sina närmsta att kunna lite på. sen kan andra även överraska :) då blir jag glad!

men ska inte sitta och prata massa skit som sagt. eheheh, nej juste. det väljer jag ju själv om jag vill!

låten säger allt i stort sett.
så bara låt mig vara.




älskar er mest.
ni vet vilka ni är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0