guldfeber och hjärtliga gratulationer

WOHO! :D sverige tog guld! härligt grabbar!

kollat nyss klart på stafetten som herrarna åkte. duktiga dom var, alla fyra :)

imorn är det fest hos niclas typ. får se hur det går. fille är taggad på att dricka öl iaf. men vem är inte det egentligen? B) hoppas det inte kommer folk som inte är bjudna. ingen rolig emma isf..

fille "ville" att jag skulle lägga upp en viss JW bild. haha, tror faktiskt jag gör det. den är stek! tagen av mästerfotografen själv (*hosthost*).



hehe, min fina pojkvän :) han för sig riktigt bra på bild kan jag ju säga! syns verkligen på bilderna i inläggen innan.. hiho.

nu blir det coca-cola och fina kärleks sms!

PÖPP PÖSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0