längtans dag..

kommit hem från filli typ nyss. var tvungen att åka för jag har en cp fan äcklig tid hos barnmorskan -.- hade hellre stannat kvar där heeeela dagen eftersom jag åker till fjällen imorn.. kommer inte ses förän förhoppningsvis på söndag :(

igår åkte vi på bandy efter att mattis och fille haft tv-spels tunering och jag latchat lite med hans dator (a). sirius vann med 5-3 men jag och olof gick till värme stugan och käka korv (han bjöd, hiho) för att det var så satans kallt. trots det drack vi bira :) men det var kul ändå. nu har jag varit påmin första bandy match ever, men ska vara ärlig, inte samma sak som att stå på norra och se ett snyggt mål. inte en chans. det är oslagbart! :) sen drog vi hem, kom hem ganska sent så det blev nattmackis och sängen dirr. låg och prata lite och sa fina saker till varandra en stund innan båda total slockna. sen vakna jag på morgonen och insåg att det minsta jag ville göra var att åka därifrån. kuk. lifes a bitch. i'm a bitch. passar bra juh!

nej ska kila nu, höres en annan gång i livet (Y)

FÅGEL FÅGEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0