renskav ifrån same slaktarn (Y)

tjenare! tänkte bara mest tala om att  jag lever och kommer hem imorn :) ska bli skönt. saknar pojkvän och vän för mycket. pratar med honom så mycket han vill. jag skulle kunna göra det hela tiden men han har ju ett eget liv också. inge koppelhär inte trots brist på tillit! men ja é inte bitter. när jag kommer hem ska jag försöka få min dejt med en liten flicka innan hon åker till landet långt borta. och även få pli på en liten öllböll samtidigt som filip får en vink :)
emma ska ta tag i sitt lilv så att hon inte behöver vara ledsen mer. feels good.

för övrigt har jag åkt längdskidor idag (kommer aldrihske igen i mitt liv!) och shoppat. hade fått lön och lite så, sååååå, det resulterade i lite för mycket pengar spenderade.. (a) kollat bandy och sovit med. imorn bitti åker jag och mami och då väntar8 timmar på en buss igen. yyyyyy.

kom på en sak också, JAG VILL SUPA! länge sen fan..

SKOTRAN HÄLSAR TILL OLIVIA OCH FJÄLLRÄVEN TILL FILIP OCH FJÄLLKON TÉ ALLE ANDRE :)


att du är närmare än vad jag är.
suger hästballe.


Kommentarer
Postat av: Din Olivia

åh, min skotran! gött! däsääl lökkt!

2010-02-28 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0