runda konan och sen tillbaka

idag har det varit en bra dag. missade allt i skolan men fick ändå gjort det jag skulle göra :) sa hej till min bollie and that always feel good! hon hittade sexi sexi stuff på din sko. höhö.

imorn åker filip kanske till fucking dubai..och jag ska inte göra någonting. ledig i helgen, hm... vad ska man hitta på då? ingen aning men elsa ska ha fest men vet inte om jag får komma. hiho (a) sen kanske det blir shopping. det vet man aldrig.

ska kolla klart mästarna nu.

HAJ HAJ!



haha olivia, ser du?

love at first sight..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vilken ny bild? Från igår eller?



hej hamlet, dramaten i nian?

2010-02-03 @ 11:01:13
Postat av: bellbellbell (friberg i din klass) hoho

kom till elsa :D, det blir kul!

2010-02-03 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0