tisdag = fisdag

hej hej hallå!

blogg.se har fuckat och gör det nu med -.- CP.
var i skolan en snabbis, käka lurre med ollie and her sistha mikejla. hälsa även på i lutis en stund. nice lägenhet! snackar lite med syster min och berättade nyss att mamma har utökat sin tatto och hur fint det blev :) två blommor till som symboliserar mig och just då amanda. we like!

imorn händer nada.. blev väl att leka pundare igen. -.- men sen på torrssdah, träffa filip igen innan han åker iväg för tredje helgen i rad. kan ju diskuteras, men vad gör man inte för sin älskade? helt ärligt så skämmer jag bort honom faktiskt.

nu är det mästarna på ettan som ska kollas klart med mami. sen är det johan falk filmer som gäller! JOEL ♥

ENJOY YOUR LIFE BEFORE YOU TAKE THE KNIFE



så blev den. jag liten blomma, amanda mellersta & mami stor :)


Kommentarer
Postat av: fanny

thanx emi! men vad hände med nattciggen, undrar jag?!

2010-02-09 @ 22:56:30
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0