vinter breaks first day

vaknade med en lisa bredvid. hon skulle sen till jobbet. jag la mig i soffan och skulle kolla benjamin button. somna efter halva tyvärr. trött liten emma. har suttit på balkongen nu i en halvtimme med solen i mitt ansikte. det fick mig att känna att jag levde lite. messade pojkvännen och sa en massa fint och fick minst sagt lika mycket tillbaka. trots att jag träffade honom senast igår så saknar jag honom. varje sekund, minut timme och dag. heeeela tiden. han gör mig nykär för var dag som kommer. känns bra det. lite mer back on track liksom.

har ringt ungdomsmottagningen men inte fårr ett samtal tillbaka. dah, vad har dom som är så viktigt? hehe. mamma hemma senare idag. då ska vi äta lite och sen får vi se. fjällen på torsdag med henne. oj oj, vågar man lämna pojken här hemma kvar då. man vet ju inte... men olof, mattsson och malin har lovat att hålla utkik ifall någon som vill förstöra kommer nära. emma har även andra små spioner. hon ser allt! inte dum inte.

men ska softa till lite music nu. olivia din arbetsmyra, call me bitch! måste ju ses på loooooovet :)

TJING TJONG, KARAMELLSTÅNG!



älskling ser lite nervös ut inför isvaks hoppet, hiho :)



Kommentarer
Postat av: myran

jag vet baby! har jobbat idag tills nu och jobbar imorgon också. 8timmars pass :/



du är saknad!

2010-02-22 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0