WhÖÖÖÖÖÖÖT?!

yeah, i'm alive B)

fredag idag. toppeeeeeeeen (sägs med maria montablablabla dialekt). ridning lite senare. hem och hitt på nå köl könske. imörn bläre mälödäfästivöl mä fläckörna. sän pö söndag ä dä dögs fö jöbb igän. tjeeena läte pöngar! okej, ska sluta snackkeeee på döppesprööök (Y)

fillen sov här inatt. den ni! och han ville döda mig när jag väckte honom 5.30 för att vi skulle gå upp. jo men välkommen till det verkliga livet! biologi lektion till tio i tio, hem, sööööva läte och nu är jag där jag är. skulle ara meddela det. och FUCKING online funkar inte och jag har grejer jag måste lämna in senast idag.. -.- kuk.

LEAVE THE WORLD BEHIND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0