20 minus och en grinig emma

jobbat idag. trött och grinig som valigt. det var cp kallt på jobbet! även med två öppna spisar och två tjocktröjor frös jag som en sparvunge -.- bää på den!

somnade igår vid halv tio. var sååå trött. jag och filip hade inte lagt oss förän vid åtta på morgonen innan så, aa. det behöveds men hjälpte då fan inte. jag är inte bygd för sömn någonstans.

jobb imorn igen, 10.30 - 19.00. jippie! inte.. men cash is king B) ska man utomlands måste man ju ha lite att ta av! sen ska jag träffa min koooorv på kvällen förhoppningsvis :) jag vill vill vill vill! hiho.

nu ska min butt get on fire! somebody call 911..  see ya later, aligator..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sov inte ni då? heheheh

2010-01-09 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0