cleas månsson - om flickan själv får välja

yeah. en riktigt FET emma sitter i soffan och kollar robinsson med mami. hallååå, det är ju finalvecka! har bakat kladdis idag, blivit hög på det, käkat pizza, blivit mätt på det. typ det är det enda. eller okej, jag gjorde min svenska och spanska med och det är väl vad som behövdes. hatar livet just nu. känner mig flottig och ba euw. VILL  HA VÅR! knappt varit utanför dörren idag om man inte räknar hemresan från min man. olivia svarar inte, han svarar inte, katt'n svarar inte. i'm left alone... buhu. den dagen filip läser min blogg ska jag ge honom ett varmt välkomnande, på tal om ingenting. höhö.

nu ska den tragiska ängeln ta sig om halsen och säga hej.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0