hallonpaj med vaniljgrädde

hatar att jobba på brun egentligen. det enda man gör är dåliga saker. äter, stressar, diskar (man får torra händer), bränner sig på varma saker, får utskällningar och helt enkelt jobbar  asset av sig. det enda positiva är att tjejerna är snälla och att man tjänar pengar. men asså, ibland vill jag bara gå och gömma mig och inte komma fram igen. sämst fan. och min pojkvän och jag har inte pratat med varandra på ett bra tag. kanske för att jag inte hört av mig, och vad resulterar det i? jo men det kan man nog lista ut ganska så lätt.. perfect on the outside, a disaster on the inside.

imorn är det skola, tidig vecka som gäller nu. skööönt. allt suger men vi kör på ett tag till va? aa, det får nog bli så.

MMM... MARABOU.


Kommentarer
Postat av: blondinbella

emma min älskade mötta. livet är hård, men du måste hålla ut, för min skull. för en liten fågel viskade precis i mitt öra att vi ska till maggan om fyra fucking månader?



knäpp en bärs, baby. för jag älskar dig (och bira)

2010-01-31 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0