hemma redan? självklart!

hiho. har varit hemma sen halv tolv iofs :) sjuukt trött. jobbigt att kliva upp 5.30 när klockan ringer. orkade varken sminka mig eller klä på mig bra. blev tjocktröja och strumpbyxor. hallå, vem ska kolla på liksom. lite så kändes det. sen ångrade jag det lite väl ute på stan. men då var det inget att göra..

har bestämt dejt med två knasbollar idag. först ut är min kissekatt. hämta grejer och hänga lite. hiho. sen ikväll blir det robin som får lyckan att träffa lilla mig :) typ tjockt nice. sweeeeet DUDE! min pojkvän har väl annat för sig. han vill verkligen inte sova borta på vardagar. det märker jag sååå hårt! men kan inte tvinga heller :)

kanske ska testa på det där spotify nu. aa, klura på det lite :)

HAVE A NICE DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0