home alone swedish edition

helgen snart slut igen.. bice. har jobbat idag. sjukt duktig jag var! linnea och angelica sa att jag gjorde ett jättebra jobb. höhö, klart B) var hos filip fredag till lördag. vi gjorde absolut ingenting. sen var jag tvungen att dra hem. jobba dagen efter sem skulle de andra till isabelle. väl hemma träffade jag linus och robin och det slutade med vin drickande i mitt kök och en jädrans massa tjöt! :) nice eller vad. sen drog de på fest och jag kunde inte följa för isf skulle inte jag kunna komma hem.. men men. en annan gång istället.

mamma in norway så är ensaaaam heeeeela veeeeckan. tidig vecka i skolan. oj oj oj.. orkar inte fixa något att äta heller så får väl antingen bli glass eller nada. höhö. emma style or Whööööt. palla, ska prata med min käre far i telefon snart. orkar inte med mig själv just nu. han kanske gör det. fast, om inte jag gör det hur ska då de andra kunna göra det? dah..

men måste slänga in ett videoklipp på sötaste 15 åringen på länge! hittade honom på gaybloggen. hiho.



WELL WELL, SEE YOU IN HELL (6)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0