jag vill regissera slutet

en hatad emma och söndag har det varit idag. bläää... orkar inte, är så sjukt jävla grinig och försöker att skaka av mig det innan min mamma kommer hem. då vill jag vara bäst för henne. känns som en evighet som hon varit borta. men snart kommer hon :)

veckan som kommer ser helt tom ut. jag går sent och pallar troligtvis inte med några av de lektioner jag kommer ha. nu börjar emma bli jävligt skoltrött. det känns som om allt jag gör är i onödan. fast att jag vill så mycket. det enda som betyder något är mina vänner, familjen och naturligtvis kärleken. allt och alla andra kan gå och ta en bice. höhö. please just pull the trigger.

vill att det ska bli vår nu så att jag kan få börja träna och bli smal. haha vet inte varför jag skriver det men det är sant. kände mig som en uppblåst jävla ballong igår och jag hatar den känslan. en sak, det här kommer låta konstigt jag vet, men när man inte äter på några dagar så känner man säg lätt och smal även om man inte är det. undra om det är fler som tycker så en jag. hiho (a) nej inte mer mat, fett, bantnings snack här inte! :) det ligger på utelistan har jag hört, höhö..........

sov morgon imorn, GULD!

GOD natt (|-.-|) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0