kl är party@emmas telefon

shit vad jobbiga barn kan vara ibland. sämst humor också. såeciellt vid matbordet. de tyckte att en paprika såg ut somm två tuttar och sa the k-word och börja skratta. jag då som ska föreställa den vuxne försöker säga åt de "små" flickorna att inte använda såna ord, men börjar olyckligtvis skratta samtidigt. oj oj, ber om ursäkt för den. hiho (a) min plånbok är fet och det är... GLASSIGT!

sen bitch, börjar bli jävligt trött på det. förlåt, men de mordiska känslorna inom mig bubblar upp fast att jag inte vill. bice på den..

samma knas varje dag.
fuck mitt schema imorn med. lektion 8.00-9.15, tre timmars håltimme till en timmes spanska. hej, jag kommer aldrig palla vänta på den lektionen! typ så är det -.-

men just nu känns det som att jag är redo för världen. back on track liksom. hoppas det håller i sig. känner mig lite som från arlanda tiden. akta, fuck aina mannen. vad hände med broshan.

btw, drömde att jag höll i en AK47 och peppra runt i ett jävla rum. nice. riktig emma styyyle ♥
kartellen forever.

dagens skämt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0