måndags mys i bio mörker och hufvudstaden innan skolstart

har varit med prinsen, min lilla pusshållplats, mitt rosa moln, bananskal, sockertopp, lucifer, NA´VI, eller ja, kalla det var ni vill. för det är åndå min filip vi snackar om, heeeela dagen :) har varit bäst. var först här hos mig och sen drog vi in till stan för att spana på AVATAR (!) och mysa lite. gick på NK och åhléns bl.a. filmen knulla i munnen (som robinson deltagaren sa) och det gjorde allt det andra med! hiho :)

imorn är det skola med kemi prov som gäller. svider i mig.. mamma åker till norge om 6 dagar, någon som vill bo här med mig då? eller ska jag behöva vara ensam som resten av alla norge-veckor då eller? -.- höhö. häst på fredag, lördag vet jag inte, jobb på söndag (tidigt) och sen är det måndag igen.. usch, gillar inte måndagar. förutom den här då :)

nu ska jag mumsa lite bullar och drömma mig till PANDORA och om min blå man. som för tillfället inte är blå iofs :) men men!

ADJÖ, OCH PÅ ÅTERSEENDE !



langar en GBG bild på min jullovs otrohet. sorry fille, petad för en hund.


inte.. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0