neger balle

tja. mår illa. är fett tjock idag med. när ska det ta slut? har typ fan börjat tröst äta.. måste sluta dirr! ligger i soffan som vanligt. kommer dö i den med som det ser ut nu med. alla har kul utom jag känns det som. livet suger. allmänt deppig. magaluf känns sjuuukt långt bort och mamma är inte hemma. kan inte prata med pojken. inte gå ut och gå (känns ensamt om man inte har någon att leka med). robin är inte tillgänglig. jag har inga cigaretter. inge alkohol. inte film jag är sugen att se på. B&J är slut. cola är bara socker. och min katt har flyttat hemifrån.

emma blomkuk är fail.

<(|-.-|)>



Kommentarer
Postat av: fanny

nästa gång kommer du hit på ciggen. varmt välkommen. (som du sa, jag är inte störd nu bara för att jag vill lära känna dig! haha)

2010-02-01 @ 01:17:28
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0