now i can't fly. maybe later

aj aj aj.. hemma idag. vaknade när klockan ringde och trodde jag skulle dö. att vakna upp helt kallsvettig är inte en hit! hade drömt mardrömmar och mådde allmänt dålig. ont i huvudet, mådde illa och ont i hela kroppen. ibland kan man verkligen undra vad man har för sig när man sover. hörde av mig till mamma och hon ringde upp så vi pratade en stund. skönt att känna henne så nära fast hon är så långt borta. hon berättade att det hade varit en stor fet sån där riktigt vidrig och äcklig filur i diskhon när hon vaknat. då rös jag själv och började tjuta -.- kanske för att jag var i någon sorts trans. extra känslig typ då. konstigt men känner mig lite bättre just nu iaf :)

ska hämta de små skitungarna senare i eftermiddag så lite klirr i kassan sitter inte fel! och btw, jag har typ alltid på MTV på teven. då har dom sån här matchmaker grejer hela tiden. och herregud vad mitt namn kommer upp ofta! hur många emma finns det egentligen som ens orkar med sånt där? :P där kom en till! emma + TOMO (?) innan var det emma + joel och emma + johan. när filip sov här stod det "emmas drömkärlek i år är philip" kanske räknas även om man stavar annorlund (a) 

nej nu ska jag inte sitta här och fumla mer. ligga och dega i soffan känns lockande (Y)

IT'S MY LIFE. IT NEVER ENDS. 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tomo var nog en felstavning av timoxxxxxxxxx

2010-01-18 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0