ÖNSDAG

tjaaa fan!

har inte varit inne på datorn sen i söndags. tycker det är ganska duktigt faktiskt! man kan juh inte llatid sitta och hänga framför den, fast att det är det jag gör i vanliga fall 24/7. höhö. men iaf. kort resumé av de dagar som gått.
måndag: bra matte, bra svenska. hem och äta mat. promenad med kissemissen. (Y) sova tidigt.
tisdag: vakna sent, seg skola. en lektion (spanska). hem med mattis och fille. de spela fifa. jag härja runt efteråt. hem till fille. somna. käka. kolla tv. gick och la oss. sooooov.
onsdag: fille väckte mig vid typ sju. bää på den. gjorde iordning oss. gick mot tåget. jag gjored något jag HATAR att göra. sprang till bussen... hem, käka frulle med mami och mormor. sängen sen. vakna innan tolv. missat bussen till skolan, ingen skola för mig med andra ord. hatar mig själv för sånt. sitter här.

jo men det var typ det. sen har jag så sjukt mycket inom mig som bara bubblar och jag försöker ha det kvar där. dock vet jag inte hur länge det håller. men jjjjjjjjjjja. inget sånt. som filip alltid säger, var inte så emo. lätt för han att säga.. -.-

senare idag kommer min katt hit. hon tar med sig mat till lilla emmsan med. hiho. liten bortskämd tjockis! seriöst, vill ha vår nu så att jag kan få komma ut och träna. skäms ju fan för hur man ser ut. märkte det hos fille igår....... nej men emma, vad gör du? finns bara en sak som lockar just i detta nu.

MAGALUF 14 JUNI

BUBIDIPAPI'


Kommentarer
Postat av: Partyollie

14-24 juni, ska vara usch dygnet runt. usch..usch..usch....

2010-01-27 @ 18:00:33
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0