saknar, längtar, ge mig det NU

kollar igenom en mapp med massa bilder. 2.825 för tillfället. det finns mycket att hämta där kan jag ju säga! vill ha vår nu. känner den friska luften när jag och olivia klev på planet till borås, första peomenaden där på kvällen, de små tripperna till gungorna, hur det dkriker "right round" ut ur baslådan på VR6:an och jag och olivia upplever döppe© för första gången i jönköping. det var första gången jag var riktigt lycklig. där lades grunden till det som skulle komma.. så var det dags igen. kände av det igen på min bästa vän födelsedag. valborgsmässoafton 2009. 17 barre blev hon och vi levde. borås hade gett otroligt mycket inför det.  bara jag tänker på vad man hade på sig under förra våren ger mig så jäääävla mycket känslor. älskar, saknar och vill ha mer av det!

efter det kommer vi till italien bilderna. säger bara wow. finns verkligen inte ord för det. resan till flyget, ragg utanför waynes, svärmorsdröm, landar i värmen, på väg till gestapo, första natten (du var min bästa och finaste ägodel), union lido here we are(!), top model posen, strand besök i regn, solsken, nattvandringar, piren, kärringar som klagade på musik, alla små bilar på stranden med läsk, dusch-time (jag var seg, hiho), löshårsfixering av italienare, tyskar m.m., foppa-tofflor, italia tröjorna, tyskarna, danskarna, de danska "bad ass" gänget på 18 pers, cavana, happy hour, tequila, i know you want me, vårt avtal, vita kepsarna, svarta/vita trasor, freee beach, cykelvakternas jakt på emma and ollie, KM (zaggie), ba smeeeka(!), EEEEMPIIIRE (universum, eclipse eller hur var det?), VIP korten, VENEDIG, gick vilse, filma en dokumentär "att hitta hem", VIII KOMM FROM SVIIIIIIIDEN, golfbil, skumparty, danish night, free drinks, vodka-redbull (Y), högtalar shakes, ölen på restaurangen, all pizza och carbonara, fyrverkerierna, cykelturen runt, karatefylla..., tetra vin, martini, BACARDI BREEZER LIME, michael jackson, svettiga av dansandet, smygandet på nätterna, H2O in my heart, heiniken öl på piren, säger bara kyssen (a), humör tröjan, att greppa eller inte greppa och jag kan fortsätta längre! med andra ord, liiiite svårslaget. endast vi kan göra det bättre och bättre och bättre..  

så därför, GE MIG VÅR OCH SEN SOMMAR. JAG BEHÖVER DET OCH ÄR NOG INTE ENSAM OM DET!
alla båtturer, utflykter, krök, fester, chill, promenader, vänner, familj, sommar-flörtar (har iofs som tur filip nu♥), alla nya möten med folk och framför allt. SOOOOOOOOOLEN! värmen och känslan över en snygg bränna och du är KUNG! shit, jag börjar spra nu. var inte meningen :) men blir helt till mig faktiskt och väldigt kångt blev det nu. måste sooova. visste ni att en ny amerikansk studie visar att om man sover mindre än 7 timmar per natt under fler dagar/längre period måsta man till slut lägga sig någon sorts koma för att sova tillbaka den sömn man förlorat. alltså går det inte att sova ikapp det dagen efter. men ska sluta nu.

KÄRLEK TILL ER ALLA FRÅN EN RIKTIGT GLAD EMMA FÖR TILLFÄLLET!



Kommentarer
Postat av: snuffelfian

läst för tredje gången, hej tårar!

2010-01-17 @ 23:52:29
Postat av: Anonym

snuttisen.. :')

2010-01-17 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0