VassaP?

klockan närmar sig halv fyra och emma är inte trött. något är inte som det ska vara i hennes huvud med andra ord. hatar inte sova när jag själv vill -.- BTW, läste nyss jensen online (länge sen!!) och hade fått lite feedback, oj oj, emma visar på mvg skills! :D har uppnåt alla i Biologi B nu, och sen la jag till lite i svenskan :) men inte mer om skolan nu.

imorn ska jag leka med bestie♥ får väl se vad som händer då. höhö. sen på måndag ska jag in till stan med katrine och spendera lite pengar kanske, det får man väl se då. moahaha. senare på tisdagen drar jag till knifetown för att ha kvalitets tis med pojken min innan vi senare på kvällen ska på 18 års kalas hos jenny. sen sover jag där. på onsdag vet jag inte vad jag ska göra än. då är det trettondags afton iaf. en röd dag. om det nu intresserar :)

ska kila nu, höres vi göres! inte..

PEACE FOR EMMA STYLE©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0