att vara kär

hade en underbar dag igår med prinsen i huvudstan. middag hos ida som bor fin fint på kungsholmen. mysigt det där! och i torsdags som sagt hade jag en dejt med linda holmlund. ja den bruden och jag har mycket i det förflutna, kul att skratta till idag :) idag har jag inte gjort något. imorgon, på måndag och tisdag jobbar jag. ikväll kanske det blir eclipse och jag är trött.. hiho.

annars har jag inte så mycket att säga. sommaren flyter på. den har tyvärr inte börjat riktigt som jag tänkt mig men vem kan jag blame it on? jag får ta det som det kommer.

hoppas på att få boka flyg och bussar som ska ta mig fram och tillbaka till väster senare när jobbet avtar. jag läääängtar! sen att få träffa pappa snart efter 15 veckor kommer vara guld. saknar den gamle räven lite. hoppas att syster hänger med till la budapest&balaton också så jag slipper åka själv med cancer. heheheeeehehehehhehe.

mat och fotboll nu.

TJINGTJONG HÖRS EN ANNAN GÅNG!


Kommentarer
Postat av: fanny

i will :*

2010-07-04 @ 20:27:25
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0