den 24 juli 2010

HAJ HAJ!! :)

sitter och kollar på tv för tillfället. har packat ikväll till pappa med. hoppas jag inte glömmer något. det vore liiite knepigt om det är något viktigt. imorgon bitti alltså sitter jag på planet till papi. han hämtar mig där vid landvetter och tar med mig hem. sen hoppas jag på en spontan tur ifrån olivia hjärtat till den älskade staden med (a) och att filip fixar sin biljett som tar honom till sin queen :) men där nere ska jag försöka hinna med liseberg, utlandet, shopping, ullared, knalleparkeringen, hulta folks, bejlar bejlar bejlar, bowling och mycket bira med pappsen! inte svårt att lista ut vart jag fått smaken för öl ifrån. emma är pappas flicka!

nu ska jag nana med teddy och plock upp pojk tomorrow.

TDL, I'LL BE BACK!


grattis mormor på din födelsedag med! :)
66 år i livet.
48 med morfar.
jag gillare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0