EXCELLANCE

yaaaaaa!

emma har varit duktig idag :) gick upp, ut och kute och gå en bit. hem och käka frulle och ut i solen. sen har jag legat där sen dess. hehe nästan iaf, hunnit åka och shoppa lite (hej jag gillar att dränka mina sorger i shopping!) och hälsat på farfar och farbror. men solandet har resulterat i lite smått röda kinder.. (a)

ikväll sitter min älskling på framfickan och har det trevligt med grabbarna vad jag vet. och jag litar på honom. puh, det är tungt att lämna hjärtat så öppet. det tar på krafterna!

igår såg jag farsan med. KUL FILM!! :) den var bättre än vad jag trodde. se den!!!!!!

imorgon grillar vi hemma. hoppas att syster kommer också. det är lite tomt att inte ha henne här faktiskt.. ska även försöka kuta på morgonen igen. man känner sig bra då! hihi.

ACHTUNG!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0