varför sitter jag inne?

jo för det är fööör varmt ute just nu :) 30 grader och mer. känns lite utmattande. men tänkte mest säga att festen i fredags var spårad. gprdagen var fin med filip och mamma hemma hos kusiner och grilla och efter kollade fotboll. grattis tyskland till tredje pris! ikväll är det final. jag hejjar på spanien. men spelar inte så stor roll egentligen. och just för att det är fotbollskväll låter jag mannen vara med grabbs och hinka bira.

mamma åkte till norge idag. jag slapp jobba idag. måndag tisdag blir istället. sen lördag-tisdag nästa vecka och senare. sen drar jag och filip till väst den 21 och är hemma efter det. sen närmar sig pappa-visit och ungern. sen att filip ska träffa BORÅS, ska bli sååååååå kul! haha, man vet aldrig vad den staden erbjuder.

men nu ska jag äta frukt och dricka mycket mycket vatten! :)

LOVE.



hehe.. inte för att skryta men, aa.
över nio månader nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0