5 dagar kvar

på måndag är det mallorca som gäller. en vecka och jag kommer aldrig vilja åka hem känns det som. men tror fan att jag gör! för jag har min pojke, familj, vänner och allt här. men fan, det vore inte fel att dra iväg på såna resor lite oftare! men drinkar i taket och klackar på är inget man direkt ogillar. jag går hela vägen. ska det va så ska det va! hur ofta är det tillexempel att man får strosa runt as packad i höga klackar samtidigt som man ser ut som en påsatt anka? bara att gå barfota isf! eller att man får ligga på bardisken och åla upp sig bland filket och vara allmänt SEXI? eller en annan sak, dricka gratis drinkar så att en milkjonär vore fattig om han hade betalat för de? och sist men inte mist, dansa utan hämningar och äga allt och alla i sin egna lilla värld? fan, att bara få släppa allt kommer bli så jäääääääääääävla skönt. håller på mig fan när det är bland sofistikerat folk. för jag är ingen sån stilpropp. jag är kung och jag ska visa att det går ha roligare i fucking magaluf som icke singel! inge aids, gonorré eller klamydia här inte! herpes är inget att hänga i granen heller. därför ska man inte strula hej vilt för det smittas från kuk till mun till en annan kuk till en annan mun och kanske till en fitta. punkt. tänkte bara informera lite :) men oskuld, ta för dig!!!! hehehehehehe. okej, spårar fan nu. lite övertagg. men vi kör en fet KICK på detta. jag älskar det och hatar att jag inte kan få hem låten. min kuk i det!

VÄRLDEN KOMMER TAPPA HAKAN.



livet, jag är redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0