jag har stirrat färdigt på den blinda emma som aldrig kan se det som är bra. hon är borta och kan ses som bortglömd för jag är här för att ta vara på livet. se framåt, tänk positivt. I laugh, I love and I fucking live.

jag är lycklig! fick världens glädjerus när jag gick hem efter att lämnat prinsen vid bussen. dålig dag som blev bäst. fick puss på ponken. han hjälpte mig enormt med plugg! det var sol. det kom regn. det blev sol. jag blev sams. känns riktigt bra. måste ju vara glad på student imorgon. bliiiiiir skiiiiit braaaaa!
storkusin linus springer ut på boland kl11.30. då är det klänning och klackar som även kvällen kommer att vänta sig. god mat och ni ska se amandas fiiiina tårt. gjort en helt egen "prinsesstårta" med vit marsipan och svart så det ser ut som en studentmössa! cool! stilrent och oj vad den ser ut som att vara gjord på ett riktigt konditori istället för blomqvist-köket. hehe.

nu ska jag lägga mig och så får vi se hu helgen ser ut. jobb till 16 på söndag iaf.

SEE YOU GUYS!


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, men då kan du efter 16 alltså? ;) jag har inte olivias nr, så antingen får du snacka med henne och meddela mig, eller ge mig hennes nummer. hihi :* pussepuss!

2010-06-04 @ 14:22:14
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0