Magaluf

Nu får du komma hem! Första natten var svårast, inte lätt att sova ensam för en gång skull. Annars flyter dagarna på rätt bra, bränt mig på benen, det är inte så kul! Här är det sol, fast det var molningt i måndags, inte så kul. Olivia bara raggar på killarna, men jag får nöja mig med världens bästa som är där hemma och väntar på mig:):):):). Men stackarn har gjort sig illa på benet, sen vann han nästan straffturneringen, bra va? Namnsdag har han haft också sedan jag har åkt, grattis Axel. Att bero på Axel så har han gjort illa axeln, vilken sopa. Kanske lägger upp några bilder om jag fattar hur man gör. Snart kommer du hem, då ska vi leka!
Jag Älskar Dig.

Brände mig lite.

Brände mig lite. Filip

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0