MORNING SUSIE

vi börjar med tråkiga nyheter.

vincent har somnat in. lite snuffel misse var det. och oj vilken personlighet! i love him.
V.I.F. ♥

de bra är att det snart är slut på skoldagar. endast 6 st för mig om man inte räknar med skolavslutningen. skööööönt! och en sak som jag kommit på är att en festival ska jag ha varit på innan jag dör. men att inte vara 18 den här sommaren suuuger. det förstör. annars får man ju inte komma in i öltälten.. -..- bicekårv. så nästa år har jag räknat med att det blir av! music is one drug.

körskola imorn, kempegrejt! ingen idrott på torsdag, kalasbra! nu kör vi in i det sista :)

middag nu. chill med arne. me like.

WAHTEVER I DO I DO IT FOR YOU.



min vovve :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0