ROYAL REPUBLIC

halleloja!

jobbig dag på jobbet. men fick göra som tur är! nu är det lite ledigt ett tag. jobbar inte förän midsommar nu (Y) och det är bra nu. middag med sis' och livets guld (öl!). imorn är det skola och barnvakt som gäller. tisdag grekens FFS :) onsdag är jag fri. torsdag är jag fri. fredag är det avslutning. lördag är jag fri. söndag ska jag fira lisa. måndag magaluf. oj, det där sista innebär att om en vecka ligger och på nålar och inte förstår hur tiden kan gå så lååååångsamt! haha. oh my..

käääk nu.

WE ARE THE ROYAL.


Kommentarer
Postat av: fanny

SUPER :D ser jag fram emot!

2010-06-06 @ 19:01:15
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: Anonym

mat mat mat!

magaluf mafaluf magaluf

älskar älskar älskar DIG

2010-06-06 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0