aldrig förr har världsproblemen varit så stora

ja att ta livet med en klackspark vore inte fel! precis som våra kära hollywood fruar. oj, inte långt kvar innan man får sig en nypa kärlek av att bara kolla på dom. hehe. just nu är det top model 13 som är på tv. fan att man inte bor i USA! de har bara med tjejer som max är 170cm långa. hallå? jag är så lång! fan för sverige..

iaf, sutti och vaktat barn idag. pluggade även en massa biologi och känner mig nökd med lite klirr i fickan och kunskap i my head :) svenska provet sög idag. jag ordbajsade bara lite grann så får vi se vart det tar mig. annars är det väl rätt okej för tillfället. tyvärr inga cash på mobilen men fixar det imorn! det enda som saknas är bra ny musik att rocka världen med, en tripp till magaluf och en älskvärd pojkvän bredivd mig. är det verkligen för mycket begärt? hiho (a)

nej nu börjar det!

TÅPPEEEEEEEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0