B&J - blow and job

jo men god afton! sitter här och kolla på sex rehab och käka ben&jerrys. mums!

idag har det varit en superdag med inslag av bice. var i skolan tidigt, åkte tåg med bästa. skrev mitt boilogi prov. lunch på IKEA med fille, bea och johänna oxpänna. filip tog såklart köttbullar.. :) tillbaka till skolan. chajlade med geograferna och plugga lite själv. var på värsta plugghumöret hela dagen! skrev nästan klart hela min svenska innan lunchen när jag väntade på det braiga sällskapet! sen iaf gick jag, filllllliiii och jojje på stan en stund. sen började min "riktiga skoldag". han åkte hem men fick med sig min mobil. suck. iaf, räknade lite matte fast att det var svårt. hängde på engelskan ocvh drog till kniven sen. väl hos egerup var inte filip hemma så jag och resten av the family åt middag. han var hos dator-doktorn lars tvärs över gatan för att han hade råkat stänga ner nästan hela sitt arbete han jobba med utan att spara. SMART. inte direkt. en ledsen grabb kom hem och jag gjorde honom sällskap över en bit mat. sen så frågade ahn så snällt om jag ville hjälpa honom med att skriva om allt. och SJÄLVKLART sa jag med ett leende på läpparna. så jag och filip har haft vår första pluggstund tillsammans ever :) haha, vad bra att det gick bra! kanske kan hända igen bara för det. sen kom mami och hämtade vid ica. handlade lite och for hem. syster har åkt en sväng över natten så bara jag och mammsen hemma nu. känns bra det med. oj oj oj va text det blev nu! brukar nog inte skriva så mycket men mitt humör är suuuuuuuper idag. tack för den här dagen så hoppas jag att morgondagen blir minst lika bra! :)

film nu.

MOVIESTAR OH MOVIESTAR AAHH, YOU THINK YOU ARE A MOVIE!

hehe..


Kommentarer
Postat av: en fågel viska i mitt öra..

haha åkt för att myyyysa lite med röööbert kanske?! (a)

2010-03-24 @ 22:53:15
Postat av: Fanny (Rötis)

jag gillar mycket text! jag gillar att hålla mig uppdaterad.. (a) hihi:*

2010-03-25 @ 01:05:31
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0