cougars are HOT

tjo fan!

kollar cougar town. sheit vad nice! lite kul ju. hehe. och mitt lilla uppror som nyss var är inte kvar på samma sätt. hur skönt? JÄTTEskönt! tror det var ett sms jag fick nyss. shit, vårkänslor is in the air. vill inte hänga ut filips känsliga sida här så vi skippar det :) för hans skull. men sen vet man ju aldrig i framtiden.. (a)

tänkte även berätta att mina utslag jag fick av min nya hudkräm i fjällen har gått bort. härligt! hoppas de inte kommer tillbaka, kill myself then! -.- :)

nej ska lägga mig och dricka massa vatten, eftersom det är bra för kroppen tydligen, och tagga inför fyrishov imorn! yeah, segerkyss för min del blir det! det vet jag. jag känner det. imorn kommer det bli en bra dag :)

DRAMAQUEEN CHRISTINE BÖRJAR IKVÄLL OM EN KVART. LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0