de fredlösa

har precis legat däckad i min säng och kollat klart på den sista johan falk filmen. as bra men kunde fan slutat bättre! sorligt men realistiskt. typ som denna värld är :)

känns bättre just nu men har inte ställt mig upp än så jag vet inte till hundra. kanske gjorde alla ibumetin effekt som jag tog för några timmar sedan. (Y) var nyss lite hemlig med min pojkvän och det var kul. gillar mystiska grejer.. moahahaha! eh eh eller? nej men lite kanske jag gör. och ser fram emot morgondagen och lördagen så sjuuuukt mycket. en riktig egerup cup kommer det att bli! känns fin fint det. och sen vill jag ge cred till söta pernilla som bjuder så snälla människor tills på lördag! :) kan bli intressant det där.. hehe.

ska pussa på den allra bästa nu.

PEACE. eller nä, gillar "the bomb" spänningen..

och att jag kunde vara en så bra skrivare hade jag ingen aning om.
till och med lilla jag kan beröra :)


sjuan när jag och katrine drev med alla fjortisar på pea.


gangsta/ghetto emma i börös 2009.


"emma-åker-in-till-stan-för-att-ha-dejt-på-kaknästornet-med-oscar-cigg"


möte med KGG.


nyklippt sommarglad tjej med bästa peaken ever.


och här har planet landat för stunden.
aj aj........
-.-

haha shit, vad hände?

"hela släkten åkte till turkiet."

ja om jag hade ett svar skulle jag säga det.

i mitt huvud just nu:?


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag tycker du var sötare i verkligheten än på aaaalllaaaa bilder! :D :*

2010-03-25 @ 22:35:40
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0