fight for this love

hallojsan!

bakis är jag, trött är jag, mätt är jag. sitter och kollar igenom gårdagens bilder från festen. haha älskar när folk ska låna kameran och ta bilder på sig själv och andra! dagen var superb, vakna med älskling och vi hade det nice som vanligt. sen deg framför teven då jag somnade i hans knä bokstavligen. hehe, liten snuffeltrött emmis då (a) iväg i det underbara regnet för att åka hem och fixa. det gick bra, var faktiskt väldigt nöj med hur jag såg ut konstigt nog. men trivdes jättebra i kavajen, conversen och det svart kjolen med paljetter :) fest heeela kvällen. vi fint people var först för en gång skull och hade lite förferre med DJ battle typ. haha och oj vad man älskar att se sin pojkvän köra järnet. bäst! sen efter lite bärs, cider och vin(?) så åkte vi hem. shit, då började jag må dåligt, filip ponken med :( men aja, käka fylletacos när jag var hemma och däcka i sängen efteråt med en blodiga knogar..

hade glömt ställa fram klockan i morse så jag fick rusha till jobbet. men vem tänkte på att flytta fram den mitt i natten när det endast är alkoholen som talar? nej juste.. höhö.  käkat sallad med mami och syster nyhss och nu ska jag ligga och softa fram till imorgon. då är det skola med svenska prov och biologi plugg. sen barnvakt fyra till sju. det duger men filips syster fyller ändå år så vi kan inte träffas. så varför inte tjäna lite cash medan han är borta?

hahahaha får se om jag lägger upp några bilder här istället för face. det är ju strängt förbjudet att publicera saker där för att ALLA kan ju se! daaah... ännu bättre fan B)

HA DET BÄST, LIGGA PÅ FEST?



Kommentarer
Postat av: Fanny

ohja, prova prova! och tack för aaallaa film tips, dig ska jag fråga igen haha, fick redigt med svar! :D

2010-03-28 @ 22:13:38
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0