för jag är kung kung kung i baren!

nej men hallå på alla små söta där ute! :)

sitter i skuuuuuulan och har precis skrivit lite på min svenska uppgift. känns bra att den ska vara inlämnad på måndagen efter lovet. hinner kanske till och med läsa boken då! (Y) dagen ser ut som följer: spanska 11.15-12.30, lunch och sen hem. svårare än så blir det inte. höhö. sen kväll är det ju toppenkväll på TV! filip ska åka till sin syster som fyllde 23 år igår, grattis ida :) och sen på onsdag är det lov!!!!!! eller aa, alla på skolan har ju utvevklingssamtal men oj vad jobbigt det är att gå hit en halvtimme på dagen. eller aa, det är fan det.. ehehehehhe.

har bokat flyget till pappa nu, måndag 5 april 11.30 åker jag och kommer hem torsdg 8 april 17.15. mm, ska bli skönt att komma iväg och träffa pappsen lite :) sen på lördag är det den 10e. oj, fan. det trodde jag aldrig. nästan lite stolt ver mig själv och fille.

HEJ HOPP


Kommentarer
Postat av: Fanny

vänta du tills den 10e oktober, DÅ FAN! :D

:*

2010-03-30 @ 13:17:36
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0