glad arg irriterad kär och tacksam

ja, det är hur jag känner mig just nu ungefär.
glad för att jag är ledig på lördag och hade en jättebra träff med fanny :)
arg för att saker jag vill beställa till sommaren är slut..
irriterad för att jag inte förstår något av biologin jag har prov på plus att jag är trött och har ZERO aptit.
kär som aldrig förr.
och tacksam för över det jag får av alla.

har varit en allmänt vanlig dag förutom när jag snicksnackade med Fäny i två timmar och oj vad bra det var :) måste göras om! åkte hem efter det för att plugga egentligen men det sket sig ju. känner att jag kommer få värsta nervsammanbrottet snart så ska nog stänga in mig på mitt rum ett tag så att ingen oskyldig blir utsatt! vill bara somna och vakna upp en ny dag och må bra (Y)

stundens tankar: framtiden med nära och kära

PUSS OCH KRAM, HA DET GÖTT HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0