i know my limit, what limit?

shuuuu rockers!

en heeeelt sinnesförvirrad emma här nu. men det är väl så det ska vara antar jag..

skola idag (nehe liksom..) och slapp (sömn) i soffan har det varit på menyn idag. sög/suger hästballe. ska kolla nya filmer jag varit kriminell för att få ned. the box, ALI G-IN DA HOUSE, thirteen och new moon :) kände bara för att klicka hem dom liksom. (a)

imorn är det fredag. ska till stallet och rida dubbel lektion 17-19. om någon är intresserad åker jag antingen 13 eller 15 bussen ifrån knivsta efter skolish... lalalala :) hiho. sen på kvällen har jag inget planerat. lördag följer upp med match på eftermiddagen med linus&co. och senare till firren filip. work? yyyyyyy.

lateeeeeeer!

I'M MRS. LIFESTYLES OF THE RICH AND FAMOUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0