keeeeeebab för fetton

oj oj, här får man skäll, förlåt fanny.. (a)  hehe.

sitter iaf i soffalicious nu och mår riktigt riktigt illa. två faktorer: ätit för mycket mat och sen svartsjuka. ja, där har ni det. mitt absolut största problem här i livet. sotis-emma. vet däremot inte om det märks men jag blir det minst 5 gånger om dagen. det är inte okej, jag vet. och det leder verkligen inte till något bra. och det är svartsjuka om allt också. inte bara filip. klart det är typ det som väger mest men iaf. "hon är söt, hon har stora bröst, snygg rumpa, bla bla bla. kolla fin bild. ska nog ragga, ligga med henne." visst, kanske skämt. men jag tar hårt på det även om jag inte ska. haha, jag är ju konstig fan. kul att det känns som att alla andra kommer före mig med. (okej, ska vara HELT ÄRLIG. min pojkvän lägger upp en bild på när en annan flicka kramar honom medan han inte ens kan ha officiell kontakt med mig på "fejjan". känns lagom kul. en annan sak om han hade haft det på mig med eller så. men men, vad ska man göra. vet att det bara är min ainre känslor som talar nu och det här är verkligen inget för andra att lägga vikt på. bara jag som måste jobba på min lilla svarta.) jag vill ju vara prio ett för någon hela tiden. men det är jag inte. inte så att jag vet eller känner det iaf. och då har man nog misslyckats lite om man försökt med det med.. solly. sen kanske jag är blind så det finns inte, men ett litet uppvak kanske är bra? nej, nu ska jag inte vara så emo som min otroligt fina pojkvän ALLTID säger.

sköna program ikväll som ska ses av mig. sen imorn är det friskolekampen hela dagen så ingen skola inte. sköööönt. får inte träffa filip på hela veckan för att det inte är jag som hör av mig. kul. men vill han leka så vet han vart jag finns. jag går ingenstans. sen på lördag träffar jag världens bästa olivia. typ döppe sönder ska vi! och på söndag är det allsvenskpremiär :) ska bli kul. ska gå med brudarna också. naice! sen kommer syster hit i en vecka direkt efter. kul (Y) faktiskt, ska bli kul att träffa henne.

"BÄST FÖRE DATUM:"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0