lediga måndagen

ja igår skrev jag inget eftersom jag var upptagen heeeela dagen, match och sen fille :) vi spelade 0-0 mot mjällby och oj vad uselt.. svenska mästarna mot nykomlingarna. jjjja! men så kan det gå, (när haspen inte är på..hiho).

kollar på svenska hollywood fruar, bäst ever! och ska snart lägga mig för att det är kosla imorn. syster är här och ska vara det i ca två veckor. hur ska detta gå ihop när jag levt enbart med mami i flera år. hjälp mig gud min skapare. eheh eheh..

läste nyss lite kommentarer. och för att svara lite kort så nej, filip har inte gjort något. så på den fronten är det lugnt :) och sen är det en liten rolig sak. haha. en del tror verkligen att allt handlar om antingen sig själva eller vissa personer. IN MY ASS. är fortfarande jävligt känslig och vägrar ta upp vissa saker igen. jag mår bra och våga bara förstöra det för mig. kepp your, all of your, hands of. att inte alltid stå i rampljuset kan vara surt för vissa. HELT FÖRSTÅELIGT.

haha :) det var det det. nu ska jag kolla på mina små bebisar fille och freddan och bli GLAD igen. bort med fula tankar!

SKÅL!


Kommentarer
Postat av: .

fast om han var otrogen var det hans fel med ;)

men du verkar må bättre! kanske släppa det?

2010-03-16 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0