like a hard candy with a surprise center

ja ni alla små grodor. emma har ätit thaisopppa till middag idag och degar framför datorn och teven nu bara. som sagt, filip är hos syrran och har det säkert jättetrevligt. ska bli skönt att få träffa honom imorgon :)

tänkte på en sak i bussen idag. det satt ett pat tjejer bakom mig och jag lyssnade väl lite med ett halvt öra. den ena till den andra "ja men förut brukade jag göra fruktsallad varje dag men det tar sån tid juh!"  HALLÅ?! vadå tid? det tar fem minuter ungefär. och det vet jag för jag har testat. gjorde det i en reklampaus på femman förut och jag hann! shit vad allting ska gå så fort nu för tiden. vad gör folk hemma egentligen? om man inte ens kan ta fem minuter att göra sin fruktsallad som man brukade förut för att man inte har tid, då är det ju knas. fem minuter av sitt liv kan vara mycket eller lkite. det kan jag hålla med om. men ni fattar vad jag menar va? aja, det hoppas vi på iaf :)

ikväll är det mästarnas mästare, dating in the dark, cougar town och btw, vart fan tog DESPERATE VÄGEN?! :O ledsen emma... men hon håller tummarna för göteborgarna frölunda att de vinner över linköping ikväll. hon vill ha en glad filip nämligen :) så kom igen nu frölunda indians! (Y)

EMMA LOGGAR UT, SLUT.



aa men typ så bra blev det i lördags.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0