maybe this is your lucky day

trots att jag har ont i kroppen på de "febriga ställena" så mår jag faktiskt bra :) känns helt okej även om jag har matteprov kl tre som jag inte har pluggat något till. äh, det får bli som det blir. för jag ska åka till min filip sen efteråt. och det gör min dag! fast att inte veta vad jag sa ha på mig idag så känns det lite knas iaf. haha, så kan det ju också vara. men det är bara för att jag inte vet vilken jacka jag vill. henri lloyden är varm och skön men inte om det blir för varmt. men vill heller inte frysa med bara skinnjackan.. fan, vill ha nåt mellanting. varför har jag inte det för? kanske något som ska införskaffas :)

dags för dusch och packning!

HAVE A GREAT DAY :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0