nätter av alla slag är unika

oj oj.. sent för en skoldag! men, vem bryr sig? jag vill leva i nuet :) och då inte tänka på morgondagen. för den kommer som den kommer och jag kan i stort sett ALDRIG ana vad den kommer att ge. kanske förändras mitt liv snabbare än jag trott?

men iaf, har precis kollat klart på en gammal goding. festival, en svensk film ifrån 2001. den väcker många många känslor för mig. kanske för att jag var kär i rockstjärnan marc när den kom och jag bodde i borås.  hehe och sen är han alltför speciell i filmen. älskar killar som man inte vet vad man får utav! typ en egerup (a) har tänkt på ifall jag ska gå och käka upp en cupcake min kära syster gjort. men får se. svullo emma har inte långt kvar. när det blöta har försvunnit för det mesta och det är lite varmare ute ska emma göra något hon tycker om och får ut något av. springa i skogen!! :D konstigt nog. det trodde ni inte om mig va. men faktum är att jag älskar att träna. men bara rolig träning. typ dans, ridning, fotboll på gräs, leka lekar, springa löpbandet på gymmet, hoppa hopprep, boxning, powerwalk och att busa runt kan vara det absolut roligaste och jobbigaste. just för att man skrattar så mycket :) haha, filip och jag kan vara något av experter på det på morgonen.. han väcker mig och jag får ryck och börjar härja. slutar oftast med att jag får göra frulle eller att vi däckar en timme till eller så. på tal om inget där liksom..

nej, nattkäk var det dags för. synd att man inte var ensam så kunde man tagit sig en gourmet middag. alla vaknar ju så fort mixern, mikron eller något annat är på.. -.-

JAG ÄR GLAD OCH REDO FÖR LIVET. NÅGON SOM SKA MED?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0