påskharen kommer till emma

ledigt i ca två veckor, känns huuuur fint som helst! :) de kommer bestå av kärlek, vänner, saknad, bilar, fester, alkohol, bio, jobb, fredagsmys, släktträffar, födelsedagar (jacob blir 18), skvaller och bara bra saker! skolan är som bortglömd i mina tankar. sjukt bra! har presterat bra på mina prov jag haft, tror jag, eller aa, espero que haga. hiho, vet inte om det blev rätt där men det är skitsamma!

ligger och har precis kollat på patrik 1.5. bra film, har sett den förut. och tidigare har jag fått så fina sms så att det blev lite blött på tröjan.. hehehehe, nej emma inte blödig! men inte konstigt att jag gått med i en viss grupp på fejjan för det. stämmer fan :) imorn får vi se vad pojken hittat på. ska åka halv tolv bussen dit och hitt på någe fint. sova där också. lääääääängtar. att ligga på sin man bröst och mysa är bland det bästa jag vet. och där lämnar vi det området!

slänger in partypics med :))))))

NATTEN ÄR UNG OCH KLOCKAN ÄR BARA BARNET.



nöjd grabb!



"600 bönder - ESLÖV!"



sugna partybrudar :)



mannen med den vita hatten och DJ hansom.




taggade till tudeeeeeen!



PEACE OUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0