S-söndag

hej hej halllöööö!

för tillfället sitter jag i köket och kollar på när en massa gubbar försöker få loss en SL buss som fastnat och vikt sig i brännbo backen. händer varje vinter x antal gånger.. suttit där över en timme nu.
 
jaja, jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan. så ovärt. hade inte ens behövt göra det idag. suger för annars hade jag kunnat sova hos filip igår istället för att åka hem med alla grejer (som jag inte minns att jag hämtade..) och gå till jobbet 8.30. BÄÄ. anledningen till att jag inte minns att jag tog hem alla grejer är för att malin fyllde 18 år igår och vi hade en ÖVERASKINGSFEST för henne :) haha hon hade inte anat eller fattat något. lyckat det var! nadja, jessica och linda hade gjort jättego' mat och till det förtärde jag, filliibooii och olof lite apor. det satt fint. kladdisen till dessert var gudomligt god! lite ölspel på det, mera vin, massa singstar och galna bilder också så var jag tvungen att åka hem. filip gick också hem då. han skulle ju upp tidigt idag och dricka lite bira så att... ja. tummen upp på den (Y) malin blev jätteglad och vi skrattade jättemycket och av mig och filip fick hon en fin fin present och choklad i mängder. hon älskar det. hiho. men ett lyckat kalas var det! :)))))

nu ska jag kolla lite TEVE och så ska jag åka till filip ikväll sen. blev ett jobbigt hej då igår kväll nämligen och så får det INTE vara.

PÖSS PÖ STJÄRTEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0