shonnar vet

shuuuuu bre!

hehe, sitter och äter på gårdagens kladdis med grädde. gött! har varit i skolan idag. gick bra det. fick träffa snugglahästen så det var skönt. släppte även den stora bomben då om rent idioti enligt alla utom mig.. tatuerat in mitt och filips datum. vet att ni blir som frågetecken nu och "hur kunde du? tänk om det tar slut? vad säger han?" m.m. det enda jag säger är att jag lever i nuet och det var lite av en impuls grej som jag kände var kul och fint då. tycker jag nu med. och om det ksiter sig. kirrar lätt en blomma över. den är inte stor, 4 cm kanske nere på höger foten under cp-knölen, 2009-10-10. och ja det gjorde lite ont, men inte så farligt. men värre än min piercing! haha :) aja, nu vet ni det.

fick skoltröjan idag i skolan med. den är schöööön och sniiiiiigg! jensen bitch it is B) skrev även emma på luvan. kosta lite för mycket enligt min mening men det är bara en gång i livet (Y)

men ska plugga lite nu. måste fast att jag nästen hellre hoppar framför tåget.. men eftersom jag inte gjort det än orkar jag nog ta igenom mig det hjär med. :)

FOR YOU MY FRIENDS. I LIVE.





living in a dream. nightmare.



Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker inte alls sånt är "fel". liksom erat förhållande kommer ju alltid ha funnits, även om det tar slut. då minns man den bra tiden och funkade det inte i 40 år so what?

men vad sa filip då? haha jag gillar kontrasten från hans "tänk inte" och din kärlekssymbol, båda på era fötter..

2010-03-03 @ 21:18:00
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0