snart den 26 mars

ja det är det faktiskt. känns bar att det har gått snart tre hela månader på det här nya året. en fjärdedel! shit vad tiden går. och om två veckor och en dag har jag och filip varit tillsammans ett halvår. oj, det låter sjukt mycket ju. :) happiface på den. det ballaste är ju nästan att om vi håller ihop till en ett års dag --> 10-10-10. japp, 10 oktober 2010. vore något et va. vågar inte ens hoppas på det.. men men. på tal om tid. 11 veckor kvar till magaluf. tiden rusar förbi på våren vilket är TUMMEN UPP! för då¨kommer härliga sommaren efteråt. muuuuums. kan känna den varma solen ligga och steka längs kroppen på en kritvit strand. ren lycka det där. nej nu börjar jag "dag drömma" mitt i ju. hehe. 18 år känns för mig hundra år kvar.. men glad för andra som fyller tidigare som i typ april, juli, augusti, september. fest säsonger. för på vintern och kall höst är det inte många som vill bära klänning och höga klacka tack vare all snö och skit. så när det är min tur ska jag hyra typ universeum och ha värsta beach partyt för alla mina vänner :D ja, önska kan man iaf... Quiero que tenga una fiesta en universeum con mis amigos! haha spanish tönt jag är...

nej, nu MÅSTE emma sova!

NATTI NATTI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0