an Emma Blomqvist production present..

.. Fablife in a möttas home!

fredagen bjöd som sagt på robin hood, sevärd film, japp! åkte till knivsta efteråt för att ta en tur till apberget aka the love nest som jag och fille hittade för ett bra tag sen. men nu har han visat det för grabbarna med så apberget heter det för allmänheten. hehe. där minglade jag, filip och mattis tills klockan blev sen natt. jag och prinsen somnade runt halv fyra-fyra. då var det ljust ute. inte bra. kan inte sova då.. -..- men men. uppe vid tio ungefär och vi var ensamma. frukost på altanen och sen soltime en stund. vidare drog vi till marknaden i knisvta byn och spana läget. där träffade vi på kalle jensen (jacob) och kurden (olof) som hade påsar med massa chips. yyyy (Y) spana vidare lite och drog hem och käka sen. efter lite hockey tittande och en bit mat vankades det basket i alsike med åtta grabbar. och som vanligt, emma själv tjej. men hey, brun-turken fixar't! van med pojkar som pratar porr, flickor som kanske är åt det mer lättfotade hållet, sport och lökringar. hääärligt! efter några timmar var det dags att bege sig hemåt. väl hemma @ tornvägen 21 blev det grillat och fotboll. mattis kom med coca-cola och godis. nice bice! sen så smart som jag är tänkte jag ta 22 bussen. hah! där fick man! går ingen buss från knivsta då.. den sista går 21.30. visste jag ju men blanda ihop sigtuna med knivsta. lätt hänt. mormor kom och hämtade mig och skjutsa hem mig då. gulle. mamma har ju ingen bil den här helgen satteeeee.. aa.

nu sitter jag här i min soffa och tänker lite. cancer ringde nyss. palla. jimmie ringde nyss. weird. de var med amanda. min k*k i daj sis'! du kan gå och trycka upp bice någonstans. du förstör! storasyskon ska alltis tro att de är bättre...................................................

imorgon är det brun brun som gäller. nine to five. cash cash cash! reskassan har x antal tusen på sig nu. bara att välja och vraka! men ska lägga mig nu. tidigt imorgon!

VARMT OCH FUKTIGT I SIDNEY.

klockren fillibooi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0