austin ames

kollar cinderella story med mami. känns bra! mormor och morfar har varit här under kvällen med. oj så vi skrattade! hiho, nyheter från hemstaden är alltid lika kul! eller...? bulle och kaffe bidde det med. gottigottgott!
fick ett tråkigt besked idag med. men det är bara att köra på ändå! jag är hård. visst tessan (tiselius)?

men kom och tänka på en sak under filmen nu. om man blir sårad av någon oavsett sätt. visst är det inte det lättaste att förlåta och visst är det upp till den sårade att avgöra om den vill göra det med? för det är ju trots allt den som ska leva med alla de fula synerna den har om det dåliga och så, så fort man ser eller hör om den som sårade. det tycker jag iaf. skulle jag bli sårad skulle jag vilja bryta så mycket kontakt möjligheter som möjligt för att försöka förtränga och inte koppla till de saker som gör ont med denna människa. självklart beror det på vad det handlar om. men om det blir så tycker jag att det bara är att acceptera att man gjort ett misstag som man inte kan göra något åt och gå vidare där ifrån. för beslut man gör här i världen kan förändra ens liv. och det har jag själv erfarenheter ifrån. varje beslut öppnar olika dörrar för olika ändamål.

filosofi A. ja tack! hehe :) kolla klart filmen nu.

IT NEVER HAPPEND!!

"jag är iaf inte den som blir kallad hora bland vänner."

ANK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0